Lördagskväll

Denna lördagskvällen ville Oliver så gärna ut o titta på båtarna. Så vi tog båda killarna i bilen och körde en runda. Stannade först på macken o köpte milkshake och glas. Typ alla smakerna var slut på milkshaken så jag fick prova banan. Ingen höjdare kan jag säga, ungefär som sån sörja tandläkaren sätter på tänderna.....

Tog en ego bild också.

Måste sola solarium, är extremt vit. Tänker det varje gång jag ser en bild på mig själv men jag kommer aldrig iväg.
Vi har inget här jag bor man måste köra till nästa by *suck*
Tog en solnedgångbild också.

Idag har det varit val till regeringen så det är uppesittar kväll för alla som är tokiga i politik.
Tror de ska ha räknat färdigt rösterna till klockan 5 på morgonen, jag tänker inte vara vaken så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0