MMmm vad gott med påskägg

Nu har det smaskats på godis. Vi får ju vänta tills söndagen här på Island.
Vi öppnad bara ett ägg det var mer än nog så blir det ett imorgon.

Godis är gott!

Ser ut så här när man öppnat chokladägget.

Den lilla lappen med visa ord som man får i ägget. Ingen som läser isländska?

Hästarna har semester idag, få bara vara ute och busa.

Dessa två busade.

Min sambo äger den mörka och min svåger den två färgade.

De andrar bara kollar på och slickar på saltstenen. Min andra häst som står närmast, Kvitto heter han.

Nu ska jag fortsätta med kvällsmaten, söndags stek idag!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: YC

Sitter pappa och väntar på resterna eller

2009-04-12 @ 20:35:14
Postat av: JAANA

Åhh vilka söta hästar!! =) =)

2009-04-12 @ 22:19:00
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: louise

gott med chokladägg (: ! Händer idag då?

2009-04-13 @ 16:33:38
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0