TV i tvättstugan

Idag när jag kom hem från jobb så stod det ett stort paket i tvättstugan.
Jag fattade inte vad det var först var nåt fotbollsmål på framsidan så jag trodde det var nån leksak till killarna.
Sen fattade jag att det var en TV, 40tums Lcd.
Jag tänkte vad fan kom denna ifrån, ringde i Vídir o han säger skämtar du inte?
Ehh nej, då hade han som äger affären som säljer Tv o sånt kommit upp till lastbils stationen och vill skicka 2 stycken sådanhär till Reykjavík. Han sa till vídir du köper denna med någon rabatt då.
Vídir svarar nej då blir Linda tokig. Jo du prova den över påsken och lämnar tillbaka den om du inte vill ha den.
Vídir svarar, du vet om jag packar upp den och använder den så lämnar jag inte tillbaka den!

Och vi som bor på ett lite ställe låser inte alltid dörren, (ska börja nu :) ) alltså hade han ställt in Tv:en och hoppas nu att vi ska köpa den. Men det lutar mot att vi inte gör det även om frestelsen är stor....

Synen som mötte mig!

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Alexandra





haha skön! Ja visst är 3an snygg!

2009-04-09 @ 13:44:04
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

jag skulle gärna vilja ha en ny tv;)

2009-04-09 @ 18:49:49
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0