Vit jul

Har ni en vit jul? Vad jag har läst på nyheterna så har det kommit snö till Svergie.
Vi har en vit jul och framför allt en kall jul. Var 15 minus i natt och ligger på 10 minus nu.
Granen har blivit klädd och det var ju ett litet äventyr. Óliver skulle bara hänga upp stjärnor och Elías skulle hänga allt på samma gren. Mamma fick smyga efterårt och rätta till lite :)


Bra att soffan är brevid granen tyckte Óliver. Då nådde han ju upp i toppen också :)
Baka pepparkakor hann vi också med förra helgen.

Elías

Óliver

Vi gjorde några stora som vi hängde upp.

Fåren och lammen som är inne har blivit klippta. De ser rätt så lustiga ut, nästan som getter tycker jag.



Här är några klippta och några oklippta. Ni ser skillnaden..

Hunvalparna växer som bara den.


Och sover gott gör de :)


God jul till er! Nu ska jag plocka fram julklapparna och lägga under granen.


 

 


Kommentarer
Postat av: Gun

Vad mysigt och fint ni har det! Jag säger God Jul till er igen!:)

2009-12-24 @ 17:13:49
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Vad fina dina pojkar är! Och mysigt har ni. Hahaha, fåren ser liksom nakna ut. STOR JULEKRAM och fortsatt God jul!

2009-12-24 @ 18:30:24
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0