Det är ju inte klokt

Det är ju inte klokt egentligen hur fin naturen är på Island, och vilka landskapsbilder man kan ta. Nu är inte jag med någon speciell kamera men det blir hyfsade bilder ibland. Jag var och hälsade på en väninna och körde över landsbyggden. Jag tycker inte att solen gör sig rätt på korten det var riktigt glödande sol och himmel i verkligheten. Men om ni inte pallar er till Blöndudalur på norra Island så får ni nöja er med mina bilder :)















Man måste köra över denna bro också, tycker den är så gullig. Som en mini Golden Gate bro. Bara det att den inte är röd då.
Oliver fick också följa med pappa idag och hämta en häst som varit på "träningsläger". Vídir har inte så mycket tid nu för att rida in hästar så han valde att lägga en slant på denna och få jobbet gjort åt sig. Och där hästen var fanns det tydligen en massa kaniner. Ni kan ju gissa vad Oliver pratade om resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Ja, det är VERKLIGEN vackert!! :)

2009-07-20 @ 09:50:13
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: saandis

vilka härliga bilder!!

2009-07-21 @ 14:01:17
URL: http://saandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0