Vem kunde tro det?

Vem kunde tro att det var så kul att köra traktor.... Jag körde vår gamla Massey fergusson idag. Hur ballt som helst ju. Och den har inget hus, utan är helt öppen. Så som ett plus får man en solbränna när man jobba. Kan det bli bättre än så?! Inte som att ligga på stranden och steka sig, nu fläktar det ju lite när man kör.
Det kommer att komma bild när jag kör traktor. Kamerabatteriet har hittats och står på laddning ett dygn eller så.

Svärmor och svärfar kom förbi en runda idag. Det brukar vara besökdags på söndagar när det gäller mina svärföräldrar.
Nu är en vecka kvar att jobba innan semestern börjar. Och det ska bli skönt, så mycket man vill pyssla med hemma som man inte orkar efter en arbetsdag.

Kommentarer
Postat av: malin

Aaah,skönt att semesterstundar.:)



Kram Ma

2009-07-06 @ 07:06:54
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Va roligt!! Den bilden vill jag se! Vad häftigt det hade varit om jag hade haft en bild på mig själv när jag kör traktor!! :D

2009-07-07 @ 16:39:38
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0