Vi ses snart

Idag åkte de sista hästarna. Både Oliver och Elías ville säga hejdå. Vi ses snart sa Oliver till hästarna hihi lät så roligt.
Jag tog lite bilder men man ser ju knappt hästarna man såg dem mer i verkligheten...

Elías ville titta.

Storebror ville också titta.


Oliver har ju en egen häst och det är konstigt att han känner igen henne i ur o skur. Det spelar ingen roll om hon står i en hagen med 30 andra hästar, han vet direkt vilken som är hans. Och han är ju bara 3 1/2 år. Det är ju bra o vet vad man äger :D

Kommentarer
Postat av: Flisan

Nej men, vad gulligt! Jag har en sköthäst som jag har haft i flera månader, en annan häst har jag haft 1 ½ år och så en tredje häst i en månad =) Hästtok jag med!



Gillar du Twilight förresten? Det gör iallafall jag, hehe =D Jag ÄLSKAR Twilight! Se New Moon-trailern på min blogg, om du inte redan har sett den... ;)

2009-06-01 @ 16:43:09
URL: http://flisansstory.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag vill lära mig att inte vara rädd hästar!! :(

2009-06-02 @ 19:38:52
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0