Aj aj!

Stack mig med kniven på jobb idag. Skar mig inte utan stack med toppen liksom. Precis under tumnagel.
Världens minsta sår men tusan vad ont det gör..

Nu har kameran kommit hem så jag kan visa lite knasiga bilder.
I fall ni undrar vad detta rör sig om så läs förgående inlägg!

Detta är min svåger! Glad ser han ju ut o vara :)

En annan, ser inte lika glad ut men han passar nog bättre som kvinna hahaha

Svenska färger på det där som de har på sig ( vet inte vad det heter)
Det var 8 såna fjollor men fick bara kort på dessa tre.
Sen hade det varit basketmatch på hästarna. 3 mot 3 och försöka o få hästen som man vill hela tiden är ju inte det lättaste. Vídir trillade av o skrapade underarmen men han gjorde ett mål och hans lag vann så det gjorde inget tyckte han. Min ena häst Garpur ska åka på en hästshow nästa helg 15 mil bort.
En 10-årig flicka brukar låna honom för han är en så snäll häst. Hon brukar stå upp på honom när de har föreställning.
Oliver få börja rida på honom när han ska börja.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka goa gubbar. De är ju så vackra.

2009-03-30 @ 20:38:09
Postat av: Veronica

Spanar tillbaka i din blogg.. fick mej ett gott skratt här av bilderna :)

Jaa 15 timmar är det senaste i sveriges lagar med barnomsorgen. Tyvärr. men bättre det än inget alls :/

kommer läsa mer av din blogg och jag tackar dej för att du gillar min blogg!

2009-03-30 @ 21:54:05
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Beccy

hhahaahahaaha vilka sötnosar haahahahaha

2009-03-31 @ 09:39:31
URL: http://becciliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0