Min lille plutt!!

Alltså dessa små barn de trillar jämnt och ständigt.
Vi har en otrevlig vägg i ena badrummet den är som taggig cement.
Kan inte förklara riktigt hur den är men det gör ont att sätta handen på den.
Och idag gick Elias och trillade och slog bakhuvudet i denna dumma vägg.
Blev 2 sår inte djupa men de blödde länge.
Tog kortet efter han hade badat o då blödde det fortfarande, lille plutten så ledsen han var.

Lite mycket hår på detta kortet. Prova en till.

Det börjar och torka ihop nu.

Igår pratade vi en liten stund med mormor i webbkameran. Elias ville trycka på tangenterna hela tiden
så han kopplade bort mormor hela tiden. De vill båda sitta ända uppe på datorn.
Massor med jobb att hålla dem borta från att ta på skärmen.

Så brukar det se ut. Jag sitter bakom på stolen så de inte trillar i golvet. Reste mig bara snabbt
för att ta bilden.

Imorgon blir det påsk slakt av lamm på jobb. Annars slaktas ju lammen på hösten men påsken är ett undantag.
350 stycken blir det. Vi äter nästan bara lammkött, säkert 75% av allt kött jag lagar är lammkött. Hade nog aldrig smakat det för jag flyttade hit. Men det är gott. Min andra svåger, inte han som är på kortet från igår en annan han är bonde. Inte säker på hur många får han har men nåt runt 500 är det. Min sambo, Vídir är ju yngst av tre brödrar och definitvit den snyggaste också  ♥ hahaha
Hej så länge


Kommentarer
Postat av: YC

Det ser ont ut. Hoppas att du blåste på såren. Lille gubben ska alltid slå sig. Du får köpa stört-

kruka till honom.

2009-04-02 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0