Tur att det inte är en spikmatta

Mina små killar har som nöje att ställa sig på en stor Lego platta barfota.
De tycker det är jätte kul o skrattar, kanske kittlas det under fötterna inte vet jag.
Kan inte riktigt fatta nöjet med detta, men så länge de tycker det är kul så vad gör man...


Har jobbat över tre dagar denna veckan så man är bra mör nu. Men det är bra betalt jobbar de vanliga 8 tim först sen städar man få betalt för 9 tim spelar ingen roll hur lång tid det tar o städar alltid dessa 9 som man får betalt för. Och det tar cirka 3 1/2 tim. Men jag hoppas ändå städaren kommer på måndag.
Nu har all snö nästan smält bort, så idag ska jag ta en cykel runda med Oliver. Har en vanligt cykelstol nu så bara en kan följa med. Kan ta lite bilder av byn så ni få se lite.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna Landahl

Hej Linda!!



Det är verkligen kul att kunna följa ditt liv på Island.

Kram Anna

2009-03-21 @ 15:03:26
URL: http://blogg.landahls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0