En mus kanske?

Här var det sovmorgon plus att vi är 2 tim efter Svergie, så klockan är bara halv 11 här.
Kan inte komma ihåg när Elías sov så länge senast, borde åka och shoppa oftare, hihi
Har kommit på att han sover bäst i sin vagn, så när han var uppe halv6 som vanligt tog jag in vagnen i hans rum och la han i den och då sov han 3tim till. Borde kanske slänga ut sängen och bara ha vagnen! nej kan man ju inte göra.
Vagnen är bara nödlösning när mamma o pappa vill sova längre...
Vid frukosten skulle storebror tvungen sitta i lillebrors stol.

Och jag hade lämnat osten oövervakad på bänken i köket.
Då kommer det en lite mus, tror jag!!

Detta har hänt flera gånger, har inte lärt mig av mina misstag.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men om han sover bättre i sin vagn kan han väl sova där? Om han mår bättre och ni får sova längre..



Glöm allt "normalt". Normalt finns inte. Gör det som är bäst, eller? :D

2009-05-03 @ 13:01:46
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Kanske det är just det att han inte kan vända på sig som gör att han sover bra? Inbillar mig att man gillar att ligga lite trångt när man är liten (det var ju lite trångt i magen..). :D

2009-05-03 @ 13:26:01
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Linda, jag är jättenyfiken på dig. Hur är det att bo på Island när man är svensk? Pratar du isländska? Har du isländska vänner?

Brukar du längta till Sverige? Arbetar du och med vad i så fall? Märker du av finanskrisen? Det är ju så vackert så man kan dö på dina bilder och Island är ett drömresmål för mig, men får du inte "lappsjuka" ibland? Var bodde du i Sverige? Förlåt att jag är så frågvis. Du behöver förstås inte svara om du inte vill.

Men egentligen har jag massa fler frågor. Kan du inte ha frågestund i bloggen? Som dom "stora" bloggarna brukar ha.

2009-05-03 @ 14:18:24
Postat av: Linda

Gun, du får gärna fråga. Jag har inte haft frågestund för jag har inte trott någon var intresserad. Har bara två siffrigt besökarantal om dagen, hihi

Ska göra ett inlägg åt dig och "presentera mig"

2009-05-03 @ 14:37:26
Postat av: ahlander

så himla sött! :D

2009-05-03 @ 15:33:38
URL: http://aahlander.blogg.se/
Postat av: malin

Jättekul! Vill oxå veta mer om dej!:) Jäkla möss! Vår mus är ännuså länge bara under köksbänken i skåpet. Vi har ju katt, men det är inte alls säkert att hon skulle ta musen. Har haft katt förr som inte tagit "innemöss".



Min plutt sover bäst på mage,så vi har ett andningslarm till honom. Efter som det är så neeeedrans farligt för dem att sova på mage.



Kram Ma.

2009-05-03 @ 15:57:15
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0