Klippa hår

Vi är uppe tidigt som vanligt här. Elías var först halv 7, försökte få han till att somna en stund till men det var ju hopplöst somvanligt. Så jag gick upp med honom. Satte på barnprogram o la honom i soffan. Gick för att göra frukost till honom då kom nästa springandes med famnen full med nallebjörna. Det var Oliver då, inte Vídir hihi...
Så det blev frukost för han också. Grov macka med ost, gurkan gick inte hem fastän jag försökte.

Sen har jag dragit mig för att klippa håret på Oliver. Han är ju inte stilla och sätter händerna på huvudet hela tiden.
Men idag bestämmde jag mig för att göra det.
Så nu är det gjort, blev riktigt nöjd.. Hans hår växer ju uppåt om det blir lite långt så lägger det sig inte ner utan står rakt upp. Kommer från hans pappas sida, hehe
Har inte tagit någon bild på min nyklippte gosse då kamerabatteriet är på laddning. Men ni kan få denna bilden.

Vet inte hur man vänder bilden upp.. ni får kika på sne.

Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill sticka ut ur mängden

Den koden ska klistras in längst ner i din stilmall..

2009-05-01 @ 11:58:16
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Egoinas mamma

Nämen, så söööt han är! Och så glad han ser ut! :D

Sv: Hehe, du har nog rätt med det med Egoina och MacDonalds.. Du gav mig ett gott skratt!! :D

2009-05-01 @ 14:05:28
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: KL 14.00??? Näää, det går ju inte. Då brukar jag ta min ANDRA runda till systemet - haha.



Lite märkligt - finns någon orsak till att det är kl 14.00?

2009-05-01 @ 16:13:13
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0