Köpstopp

Nu är det köpstopp på ALLT som inte är nödvändigt. För nu ska jag/vi bli bonde. Och det kommer att kosta mycket pengar i början. Så i Juli kommer detta bli en islänsk bondeblogg, nu försvinner väl alla mina läsare....
Och jag måste lära mig att köra traktor, hujedamig! Kommer att bli en cirkus, det kan jag ju garantera.

Vill inte ens tänka på att börja packa. All skit man samlat på sig genom åren (vi har bott i detta huset 3år).
Men om man tittar i vårt garage så tror man nog att det är ett pensionärspar som bott här i herrans många år och samlat på sig allt.
Pratade med lillasyrran idag och hon ska också flytta i samma veva. Hon har köpt en lägenhet i Malmö med sin sambo.
Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Gossip Girl, packa får man börja med en annan dag!
Ja. jag är en sådan som väntar till sista minuten med allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my goooood ska du bli bonde hihihihi ja det är den klänningen som jag fastnat för en så länge :-) gillar med färgen vill nog inte ha vit???!!! Tror det kommer matcha bra med mina jätte röda rosor i brudbuketten :-D kram

2009-05-13 @ 22:49:15
Postat av: En modells liv

Låter skoj! :)

2009-05-13 @ 23:05:09
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad kul att bli bonde! Jag läser gärna en "bondeblogg".

2009-05-14 @ 05:15:26
Postat av: Malin

Men va kul! Grattis!Blir lite avis faktiskt.:)



Kram Ma

2009-05-14 @ 09:10:46
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0