Kärt barn har många namn

Överallt ser jag att folk kallar sina små bebisar och nyfödda för Lillfis eller Gofis. När de skriver om dem menar jag på facebook eller bloggar. Förr brukade man höra om Smulan, Lill stumpan, Lill plutten, Lilla gubben. Jag jag vet inte allt. Men nu ska det alltså vara fis. Ta inte illa upp mina vänner som läser detta. Jag bara funderar över detta nya "inne smeknamn"
Bara för det så visa jag er teckningar från dagis som mina Lillfisar kom hem med :)


Konstnär 1 Lillfis Oliver :)


Konstnär 2 Lillfis Elías, den här var förrestän jätte stor.


Kommentarer
Postat av: Malin

He he, tjusigt! OOoo alllt ska sparas!;)



Kramar Ma

2009-05-08 @ 11:54:07
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Sara

Fis, haha

2009-05-08 @ 14:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0