Mina killar

Mina små killar läste bok tillsammans idag. Det snöade och blåste ute, så vi höll ju oss inne.
Dem brukar vara duktiga på att leka tillsammans, men det händer ju att det bråkas.
Men idag var de snälla gossar.

Oliver visar hur en apa gör.

När den ena tittat upp så tittar den andra ner. Går inte och titta upp samtidigt när mamma kommer med kameran.

Idag fick jag min första bittra kommentar. Har inte bloggat så länge, 2mån. Och har varit förskonad, men men inget vara för evigt. Inte ta mina bakterier inlägg så ALLVARLIGT, jag har inte sagt att det är livsfarligt och bita på naglerna.
Jag biter själv på naglerna och tänkte faktiskt gå och göra det nu, så god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Gun

Dina små killar är så söta. Ibland kan det vara riktigt skönt med skitväder så man får vara inne och mysa.

Strunta i tråkiga kommentarer. Det kanske inte var så illa menat heller. Låt det rinna av dig. Alla kan inte tycka om det man skriver.

Och du, bit gärna på naglarna, men lova att aldrig slicka på toasitsen. Trots allt känns det bra mycket äckligare :D

2009-05-09 @ 10:05:52
Postat av: Linda

Gun, tack tycker de brås mycket på sin mamma :D

2009-05-09 @ 10:28:36
Postat av: Malin

Mmmm, vicka gosiga killar!:) Gör slut på skit vädret nu, så det är fint i slutet av maj när vi kommer!;)



Kramar Ma

2009-05-10 @ 10:13:30
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0