Oj då..klockan så mycket

Vi var på vår lite små hemliga utflykt ganska länge. Kom inte hem förrän det var middagsdags och idag köpte vi pizza, för ovanlighetens skull. Händer inte ofta, inte ens varje månad hihi. Sen fick Vídir åka tillbaka till sin bror för att hjälpa till. Svärfar ville också få lite semester och vila sig, förstår man ju.
Jag badade mina småkillar och bäddade rent i deras sängar. Sen när de sov la jag mig i soffan  för att kolla på TV och sommnade nog ganska fort. Vakande när klockan var 12, och nu sitter jag här haha.
Kan inte riktigt än berätta vad vi hade för oss idag, pga att vi bor i en liten by och vill inte att skvaller sprids ännu.
Men vi har mycket att fundera på nu.
När man bor så här så vet ju folk nästan allt om alla, blir ju så.
Men jag ger er några ledtrådar!











Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Har ni köpt så mycket Lambi toapapper att ni behövde resväskor och banklån? ...eller kanske det är hus och flytt på gång? hehe :D

2009-05-10 @ 06:54:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Lamm! Haha, jag vet nog vad som är på gång;)

2009-05-10 @ 13:27:47
Postat av: Penny

Försökt få fram något ur det här men jag kommer inte på det =)

Men nyfiken blir man ju nu



Kram

2009-05-10 @ 16:36:55
URL: http://memorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0