Sola...nej då!

Jag gjorde lite picknik till barnen på terassen med kex och banan. Och jag tänkte försöka sola lite. Nej då det gick inte för sig, varje gång jag stängde ögonen kom Elías och slog kexet i ansiktet på mig. -Vakna mamma sa han.

Snart börjar Eurovision det får man ta och kolla på.
Såg i tidningen idag att en stor butikskedja här på Island (Hagkaup) säljer ett klädmärke som heter True.
Islands låt i Eurovison heter Is it true, så om man köper en klänning i märket True idag så skulle man spara kvittot.
Och om Island vinner ikväll skulle man få pengarna tillbaka och få behålla klänningen.
Vet inte om detta är väldigt smart eller väldigt tokigt.
Många tror ju att Norge står som vinnare ikväll, men man vet aldrig med sånt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0