Statistik om kroppen

-Det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen.

-Håret på en människa kan väga upp till 3 kg.

-Längden på mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3.

-Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens.

-På varje fot har vi cirka tusen miljarder bakterier.

-Kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen.

-Vi använder 300 muskler för att hålla balansen när vi står.

-Lårbenet är lika hårt som cement.




Kvinnor har redan läst färdigt detta.

Männen tittar fortfarande på sin tumme, hihi


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hehe, den är bra!!

Sv: Ja, hon leser sina kommentarer, men svara på de är värre - hon behöver äta (Mc Donalds?), jobba och sova oxå. :) JAG läser med säkerhet ALLA mina kommentarer, sitter och smuttar på de och svarar ALLA (hoppas jag), men det händer ju att man inte hinner. Nu har inte jag riiiiiktigt lika många kommentarer att besvara heller... :D

2009-05-02 @ 06:47:22
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0