Trött

Mycket och göra nu, vi ska flytta före den 15:e Juni. Man ska packa och jag har tagit extra jobb nu ett par dagar.
Kommer hem sju på kvällen och jobbar 13tim vad gör man inte för lite extra pengar, detta är inget ovanligt här på Island. Folk brukar jobba så mycket de kan för lönenra är oftast låga.
Hann bara äta lite när jag kom hem idag så kom det gäster. Just när man verkilgen inte orka vara social.
De är faktiskt fortfarande här och jag är lite ohyfsad och sitter vid datorn.
Men det är bara svågern och hans fjälla.
Få se om man kan smita till duschen nu, för jag luktar verkligen apa.
Man blir otroligt svettig när man städar på jobb.


Jag luktar nog som denna!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Man har lov att smita ifrån när man har jobbat i 13 timmar tycker jag. Hade det varit "dina" vänner/släkt hade du kanske antingen velat umgås eller kunnat säga ifrån att du är trött?



Hur var reaktionerna på Island efter den jättefina placering i Melodifestivalen? Det är ju stort att komma på andra oxå!!! (Och tjejen sjunger jättebra och är snygg!)

2009-05-19 @ 14:50:27
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0