Var inte oroliga

Jag har förstått att vissa kanske blivit lite oroliga av min frånvaro på bloggen. Mamma ringde ikväll för att kolla så allt stod rätt till.
Och anledningen är att jag helt enkelt inte har tid. Det har varit sjuka barn och mycket att göra på gården. Vi kommer hem från våra arbeten vi 17 tiden och då ska det tas hand om djur och andra vardagliga sysslor.  Det är inte klokt vad mycket vatten fåren/lammen dricker. Jag tycker nästan att jag inte gör annat är fyller på vatten. När det sen är så kallt som vi har det nu så har det en tendens att frysa i vattenslangen. Så det brukar komma en o annan svordom kan jag erkänna :)Och även nu har vi gett oss på att renovera i fårhusen. Det är golven som är i stort behov av det.
Lite bilder från vår biltur i helgen.









 

 


Kommentarer
Postat av: Janne

Vilket otroligt vackert kargt landskap.

Vet du, Island är ett av dom länder som jag ska besöka inom en inte allt för lång framtid. Nu vet jag vem jag ska fråga om tips när det blir dags. ;D



Hoppas du snart slipper ta hand om sjuka barn.

2009-11-04 @ 01:38:14
Postat av: Egoinas mamma

Jag tänkte faktisk på dig innan i dag (tänker på dig dagligen, särskilt nu när jag vi en man från Island på jobb).



Vilken vild natur! I love it!!

Hoppas alla är krya igen!

2009-11-04 @ 15:43:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Han på mitt jobb heter Dadi och ett långt efternamn som jag inte kommer ihåg just nu, men typ "Svengeirsson". Tror det är 10-30 (hahaha, vilket spelrum i tid!) år sen han flyttade från Island. Han är trevlig, men jag tror han "lever" lite som män på Island kan göra...



God morgon! :D

2009-11-05 @ 05:53:15
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Oj vad mycket ni har att göra. Vackra bilder som vanligt!:)

2009-11-07 @ 18:56:45
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0