Bilder

Idag har varit en sådan plock och pill dag som vi tjejer har ibland.
Det ska fixas ögonbryn och nagler. Mina händer ser inte trevliga ut. När man tvättar händerna 10gånger om dagen på jobb så blir det torrt, väldigt torrt. Ska inte tråka ut er med det. Lite fina bilder i stället :)
Dessa  tog jag senast vi åkte till Reykjavík.

Låg ett litet moln på berget. Inte så långt från marken.


Denna gör sig inte riktigt rätt på bild. men det såg ut som gigantisk hjärta nerstucket i marken.



Reykjavík på avstånd.

Typisk landskapsbild när det är grått o regnigt, vilket det ofta är när jag åker söderut till huvudstaden.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Så mäktigt landskap, jag blir ödmjuk! Sen förstår jag om händerna tar stryk, samtidigt är det viktigt att ta hand om de. :D



God morgon!

2009-09-23 @ 06:38:27
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Naturen är otrolig!

Bra att du tar hand om dig själv också och inte bara tänker på barnen.

2009-09-23 @ 11:29:03
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0