Bilder

Det börjar vist sina i min fotosamling, maste bege mig ut och ta lite bilder. Synd att alla fölen ar sa langt borta, för de ar ju ur gulliga. Tror vi har fatt 18 stycken nu :)
Hittade lite fina bilder att dela med mig av...

Först sa ar det Ólivers alldeles egna lammunge ;)
Det ar en hon och man kan ju saga att hon ser speciell ut..




Ar det möjligtvis detta som kallas för fraknar hos faren?


Nasta tyckte min sambo var sa fin, sa han skrev hona i bokföringen. Men nar jag tog mig en titt sa var det en hane. Det ar ju tyvarr sa att de flest hanarna gar till slakt i höst, medan en hel del honor far leva..



Han ville inte direkt sta stilla, men han har som 3 vita strumpor o ett svart ben.
Och en bild pa mor o dotter. De ar valdigt lika, tycker de ar sa söta med den vita kalufsen pa huvudet.


Och tillsist en bild pa Elías lamm. Hon ligger ofta uppe pa sin mammas rygg.
Det ar lite mörka, man ser daligt :(






Kommentarer
Postat av: Gun

Men gud vilka söta och speciella lamm. Att de kan vara så olika.:)

2010-07-03 @ 10:03:48
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Jag får nästan dåligt samvete över att jag är så glad i lammkött. De är så fina!!

2010-07-05 @ 21:08:05
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0