Gammelmorfar

Då har man jobbat färdigt. Måndagen är oftast den tråkigaste dagen tycker jag. Men vi är ju lediga på fredag så veckan blir kortare. Något att se fram emot.

Tänkte jag skulle visa hur barnens gammelmorfar bor. Han är 85år o bor ensam ute på landet. Och med landet menar jag ute i en stor dal med berg runt om. Han har sina djur, 10får kanske 40 hästar och hunden som följer honom överallt.
Han är väldigt isolerad och vägen till gården är en hemsk grusväg som stupar upp o ner.

Huset han bor i. Och djur huset bakom.

Här ser man bergen. Det är väldigt fint här på sommaren men vintern är ingen höjdare.

Kommentarer
Postat av: Gun

Å, så vackert det är på Island. Skulle himla gärna vilja åka dit.

(Tack för dina uppmuntrande ord på egoinas mammas blogg. Kanske jag börjar blogga snart.)

2009-04-27 @ 20:08:32
Postat av: Linda

Till Gun: Du borde passa på att åka hit nu när det är finanskris. Vår krona har sjunkit enormt, du får ju mycket för dina pengar nu!

2009-04-27 @ 21:03:27
Postat av: Egoinas mamma

Var tvungen att leta upp Guns kommentar efter att du nämnde att hon hade skrivit precis som jag. Älskar Gun - du får inte kidnappa henne. Vi kan väl dela? :D

2009-04-28 @ 21:34:03
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0