Husliga plikter


Då har man gjort sina husliga plikter, alltså tvättat, diskat o damsugit.
Så slipper man ju göra någon på sin lediga dag imorgon.
Ja, kanske vika ihop den f*rbannade tvätten ;(

Det var en killkompis som ville göra lite affärer med mig.
Jag betalar dig för att komma och städa min lägenhet. Lite extra pengar
är ju alltid kul....han tyckte att 500 spänn kunde han betala.
Ringde sambon o kollade för jag visste att han varit hemma hos honom förra helgen. Han sa att det är dö skitigt i hela lägenheten, en 2:a. Och jag fick inte städa den sa han.
Han vill väl inte dela med sig av sin arbetskraft....
Killen höjde budet till 1000spänn och sa min kille har inget med detta o göra.hahaha

Skulle ni städa åt någon kompis?
Obs! Inte jag på bilden, bild från google


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag skulle gjort det för 1000.

2009-05-01 @ 10:37:21
Postat av: En modells liv

Hej! Allt bra med dig idag? :)

2009-05-07 @ 11:17:27
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0