Sparkad av en häst

Hästar kan vara farliga. Dem är ju stora o starka djur.
Min sambo kom hem med papper som han höll över kinden helt blodigt var det. Rusar in på toan o kollar sig i spegeln. O frågar vill du se, okej säger jag. Då är det typ väldigt djupt sår under ena ögat i kinden liksom. Jag säger till honom att köra ner till sjukhuset o få det sytt. För det var väldigt djupt. Jag fattde inte att han körde hem från stallet hållandes i papper mot såret för att kolla i spegeln. Finns ju spegel i bilen istället för att köra direkt till sjukhuset menade jag.
Han blev alltså sparkad av en häst med fram hoven.
Doktorn sydde ihop det och sa att detta måste vi gör bra, det är ju i ansiktet. Jo tack.

Inte speciellt trevligt. Rena turen det i var ögat det tog i.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Oj då! Bra att det inte tog ögat!!!!

Sv: Jag har bott i Sverige i 17år, så numera reser jag hem oavsett om jag åker till Norge eller till Sverige.. (Sköt om "gubben") :)

2009-04-18 @ 18:30:46
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; tack för din röst :)

läget?

2009-04-18 @ 18:32:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0