Taskigt

Jag kunde inte komma in på min blogg igår kväll. Lite taskigt när man vill blogga.
Vi hade några av Olivers och Elias kusiner här i fredags, blev en hel del bus kan jag ju säga. Vídir och hans bror var på ridtur för att "rasta" hästarna. Och alla hästarna skulle övernatta hos oss fredag till söndag. Jag hann med att ta några bilder när de kom upp vid gårdsplanen.



Kom visst med lite utemöbler här....
Fick några bilder på de två äldsta kusinerna och Elías.



Snart kommer hästfolket för att börja dagens ridning. Kankse skulle ta en runda med dammsugaren istället för att sitta här. Man vet inte om de kommer in på kaffe :) Och min sommarjobbare han sover, han fick rensa i en del av fårhuset igår som inte har använts på många år. Det hade samlats en hel del skit. Han fyllde en hästkärra med skit och det är mycket kvar. Vídir måste tömma den så han kan fortsätta att jobba. Får se när han vaknar idag, inte före 13.00 skulle jag tro. 

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Med alla de hästarna ser det så "cowboy" ut, men samtidigt är det ju inte det. ;D

2009-07-26 @ 13:48:36
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: malin

Nääe,blogg.se e lite meckigt just nu tycker jag!



Fint med alla hästarna.



Blev det någe jobba för "sommarjobbaren"? Måla kanske han kan göra föresten?! :)



Kram Ma

2009-07-27 @ 14:35:53
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Penny

Hej Hej



Det var ett tag sedan jag kikade in, det verkar vara mycket som har hänt =)

Fina bilder ;)



Kram Penny

2009-07-28 @ 19:07:46
URL: http://pinuppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0