Kladd

Har en miljon saker att stå i känns det som. Och Vídir är inte hemma han är på gården och gödsla.... Så man står här själv i röran med 2 busungar. Blev ingen matlagning idag utan köpte yoghurt och banan till kvällsmat. Barnen brukar bara äta vanilj eller päron smak men idag så var båda dessa slut, så jag tänkte persika ser gott ut. Vad jag inte visste var att det var hela fruktbitar i den vilket det inte är i de andra. Så följden blev en sked in och hälften ut.
Elías brukar vara så duktig med yoghurt så han fick ingen haklapp, det var ju ett misstag. Han spottade och fräste för att få ut de där fruktbitarna.!! Men inte så farligt  bara att torka ju :)





Kommentarer
Postat av: Gun

Vilka gulliga små killar du har. De påminner påminner om mina lintottar när de var små:)

Att flytta är ingen barnlek, det är slitsamt och rörigt. Varje gång jag var höggravid (3 ggr) flyttade vi till större lägenhet/radhus. Lite jobbigt med stora magen.

2009-06-04 @ 23:04:39
Postat av: nexa

Haha, jag minns den där tiden med spotta-ut från sonens yngre dagar. (Nä han är inte vuxen, han blir fem, men han har ätit ordentligt i tre år ungefär så det känns länge sen nu..)

Jag kan väl säga att jag INTE längtar tillbaka.

SÅÅÅÅ skönt att ha småbarnstiden (den värsta iallafall) avklarad. /Nexa

2009-06-04 @ 23:17:04
URL: http://nexas.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Vad SÖÖÖT han är! Ibland brukade jag klä av Egoina och låta henne sitta näck och äta, sen var det raka vägen till badkaret sen. :D

2009-06-05 @ 06:26:52
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: malin

He he, snyggingar! ;) Ok, ska kolla coop. Tack! Njaej, kommer inte ihåg vad det var för val.



Kramisar Ma.

2009-06-05 @ 07:13:02
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0