Lördag

Jag har inte hittat min batteriladdare till kameran ännu, så det blir inga bilder. Jag började dagen med att städa och greja lite med att sätta upp tavlor. Höll på att måla till klockan 12 fredagskväll, har målat fönstret och väggarna men ändå så luktar det ciggaretrök. Ska det vara så besvärligt att jag måste måla taket också.
Men det är jätte fint nu i lekrummet här nere.
Min svåger och hans familj (fru o 3 barn) är hos oss nu. Han hjälper Vídir att plöja och göra nya fält till att så på. De ska sova över med så vi få ha Oliver i vår säng inatt så det få ta hans rum. Det är stort så det är inga problem att få plats med 5 pers.
Ska verkligen försöka hitta min batteriladdare, det blir inte lika kul utan bilder i bloggen tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men du har att göra! Är lammungen fortfarande borta? I så fall är det väl kört.. :(



Hoppas du hitta din laddare snart, de brukar dyka upp av sig själva! :)

2009-06-28 @ 20:36:53
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Synd!! Kanske bättre att glömma "den lille" då.

:(

2009-06-29 @ 18:32:15
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0