Det gick bra!

Min arbetskamrat, Marianna heter hon skulle ju hämta barnen igår.Allt gick smidigt.
Oliver frågade bara, var är min mamma? sen följde han lungt med. Sen hade det varit mycket bus
med hennes flicka, Briet heter hon.
Jag skulle ju ta fina bilder av Reykjavík men som vanligt var vädret grått o trist.
Ska aldrig flytta dit, tycker ofta att vädret är tråkigt där och allt för mycket bilar o stress.
Tror varje isländks familj äger att par bilar, körkort får man ta när man är 17år.

Så här kan det ofta se ut när man kör bil. Inte mycket man ser.
Vi som bor norrut måste köra en bit till huvudstaden och köra under havet i en lång tunnel.

Tog en bild precis när man kör in.

Reykjavík

Tyckte det såg lustigt ut o "parkera" en stor båt bland bilarna.
Det lila grå huset med tornet o klockan är en av de äldsta hamburgarställen i Reykjavík, minns inte
hur gamalt men minst 30år o kocken använder samma recept sedan starten.
Tog några landskapsbilder när vi körde hem också.

Och en till





Här kör vi ner för ett berg och då kom det en svag regnbåge.

Och jag i bilen.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

halloj.... roligt att läsa hur du har det nu....

Jag vet faktiskt inte hur man ändrar det där uppe... det har en kompis gjort till mig haha... Men jag vet att en tjej som heter Linda gör sånt också... men jag vet inte om hon tar betalt... :S



www.sweetkay.blogg.se Annars har vi ju CEE hon är också grym på blogg design...hon är döv... www.georlie.blogg.se

Vet inte om hon tar betalt haha...



Här rullar allting på som vanligt... ska till tandläkaren med Julia idag... hon har tandläkarskräck haha

Nu ska jag äta frukost... Kram på dej och familjen

2009-03-23 @ 08:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0