Det kommer att bli en pinsam dag!

Till att börja med så var det 10- när jag vaknade. Nu räcker det, snart påsk ju.


Idag så är det en hästshow, islandshästar tävlar ju i sina gångarter. Hur högt de lyfter benen o sånt.
Min sambo ska vara med, men inte i tävlingen idag. Utan i underhållningen, kan inte skriva vad de ska göra. Ifall det är isläningar som läser här som förstår svenska. Men jag har en känsla av att det kommer att bli pinsamt.
Ska skicka med Vídir kameran, så berättar jag ikväll!! Kan ju inte förstöra hemlisen de har tränat på.
Själv är jag genomförkyld, så det blir till att stanna hemma.

Vi hade pysseldag i torsdags efter dagis.
Målade och ritade, ja vissa målade och andra bara smakade på kritorna.
Och andra vill bara måla naken. Man kan ju bli smutsig.

Ser på detta kortet att Elias behöver kanske klippas!!

Oliver

Vi gjorde handavtryck också!

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: YC

Hu vad kallt. Vår termometer står på +9

2009-03-28 @ 16:01:50
Postat av: Beccy

ja redan 1 år det går sååå fort :-) nu går han o springer för fullt här hemma hahaha dina små killar har med blivit stora!!! Det hade varit så kul om ni bott i Sverige!! Vi som skulle bo grannar med våra barn ;-) kul att läsa i din blogg iaf så man kan ha ite koll på vad som händer i din värld puss puss

2009-03-28 @ 22:59:44
URL: http://becciliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0