Pizzabullar och promenad

På söndagar öppnar inte mataffären förrän klockan ett. Så har man inget roligt hemma så få man gå hungrig på förmiddagen. Men idag bakade jag o Elias pizzabullar. Väldigt lätt o snabb bakat. O gott blir det, kan ätas kalla o varma. Dock inte direkt när de är färdig gräddade för då bränner man sig på såsen.

Så här ser de ut innan det åker in u ugnen. Som kanelbullar med pizzafyllning.


Sen var det en lite kille som skulle smaka hela tiden. Han kunde inte vänta tills de var färdiga :)

Så ser de ut efter, man ska inte grädda för länge.
Om det är någon som vill ha receptet så säg till så skriver jag det.

Det blev ingen cykeltur igår, för Elias ville också med ut. Så det blev en promenad istället.
Elias ville inte gå på gångbanan o storebror skulle visa var man få gå. Tur att det inte är mycket trafik i vår gata.


Och nu har vi kommit upp på gångbanan.
Vidir, min sambo och hunden Molli var också med.

Detta kortet tog jag för att visa bergen i bakrunden. Finns mycket berg här.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Renée

det såg väldigt gott ut, jag tar gärna receptet på dom!!!!

2009-03-25 @ 23:20:27
URL: http://logaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0