Nu är vi hemma..

Det är inte det lättaste att åka och shoppa med 2 ungar och en "gubbe". Ungarna är kinkiga och gubben frågar bara när vi ska äta. Vi kom till "staden", (vi bor ju på landsbygden) sådär kvart över 11. Börjar med mat då för Vídir var hungrig, blev en runda till Subway. Sen begav vi oss till det enda köpcentret som finns. Jag hittade billiga strumper till killarna.
Mascara till mig. Och DVD filmer som kan användas i 48tim sen förstörs dem, kostar bara 20 spänn och det blir billigare än att hyra för oss. Och en DVD film till Oliver, något barnprogram som han älskar. Alla populära barn filmer kostar mycket mer än de som inte är poppisar. 200 spänn för denna!


Sen fick det bli en runda till Europris för att handla sådana tråkiga saker som man också behöver.
Toapapper och blöjor bla.
Sen kurrade det i Vídirs mage igen??! så det fick bli en glas också. Och ni ska veta att när man har barn så tar det sin lilla tid och det kladdas.... mycket...
I mat affären flög pengarna sin kos. Men så var det ju ganska tomt hemma i kylskåpet. 2000 spänn tror jag det var, kvittot var en halv meter långt. hihi
             
Kylen före                                        Kylen efter

Tog en massa landskapsbilder också, lägger in dem om en stund.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Gud va kul!

Jag ÄLSKAR Island.

Föll fullständigt när jag var där i December, och har bestämt mig för att återvända!



Hann inte läsa ordentligt, men varför bor du på Island?

2009-05-02 @ 22:08:55
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: malin

Tack!Vilka fina killar du har!:) Bjuder du på bra väder på island i slutet av maj då? Då ska jag dit med familjen.:)



Tittar in igen!



Kram Ma

2009-05-02 @ 22:19:22
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, men det låter ju bra!:)Ska bli spännande att se det omtalade Island.



Kram Ma

2009-05-02 @ 22:57:04
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: malin

La till dej på bloglovin föresten.



Kram kram

2009-05-02 @ 23:53:36
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0