Shopping

iceland.gif (57982 bytes)
Lite svårt att läsa namnen på denna kartan, men den får duga.
I den stora viken eller buken i norr där står det Blönduos till höger. Där bor jag. Och idag när vi ska åka och shoppa måste vi åka cirka 4 cm åt höger till Islands näst största stad Akureyri. Wow tänker ni, måste vara en stor stad. Tyvärr inte, kanske 15.000 invånare. Och det är typ 13 mil o köra.
Och det finns ingen:
HM
Gina
IKEA
Mc Donalds

Några av dem jag vill ha....
Det som finns som svenskar känner igen är:
Jysk
Netto (mat)
Toy´s R Us
Sen är det ju islänska butiker.
Kameran åker med så ni får lite bilder sen :)


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag vill se! Jag vill se! Väntar på foton! Island är ju ett av mina favoritresmål!

Sv: Jag vet inte om hon har blivit farmor, men det verkar så. Tror nog vi får svaret lite senare i dag, kväll. Gun MÅSTE ju börja blogga. Det behövs vettiga vuxna i denna världen oxå, eller hur? :D

2009-05-02 @ 09:47:47
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

oh vilken trevlig blogg :)

svar: jasså firas det inte? ;o då äre alltså bara sverige finland etc... eller ah :p

Härligt å va lediga ändå:)

2009-05-02 @ 19:52:03
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0