Vattensäng

Både Svergie och Island gick vidare, mycket bra tycker jag.

Mitt hus beskådades av eventuell köpare idag och det föll honom i smaken.
Nu ligger vi i förhandlingar om den ena och andra. Brukar väl vara så...

Oliver och Elías har varit såå busiga idag. Fick tag i ett paket med tvättsvampar, sån med en grön hård sida.
Tog alla med sig och doppade i hundens vattenskål och gick sedan upp i sängarna med det.
Vattensäng nu! för det var inte lite vatten. Det är vid sådana tillfällen som jag verkligen önskade att jag hade en torktumlare.
Fick hänga alla täcken på tork och killarna fick mysfiltarna från soffan i sina sänga.




Elías

Oliver hoppade för att komma med på bild.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mja, här sitter du och klagar! Finns faktiskt många som betalar dyrt för att få vattensäng!!!;)



Ska ni flytta?



Kram Ma

2009-05-13 @ 10:41:17
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0