Bilder

Ni som brukar läsa här har kanske listat ut att de dagar jag inte bloggar så har jag jobbat över. Så var alltså fallet igår då jag jobbade 13timmar. Då är det ett varmt bad och sängen som lockar när man kommer hem. Men denna intensiva perioden på jobb är över vid månads skiftet.

Satt och kollade på inrikesflyg och hittade några coola bilder som jag delar med mig av :)
Dessa är lånade från flug.is

DSC_0039

DSC_0137

DSC_0107

Myndir teknar í göngu í Suðursveit 37 Helgi Stefánsson
Man kan inte annat att säga att Island har fantastisk natur att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Gun

Det kan man verkligen säga. Helt underbart!:)

2009-10-23 @ 06:30:45
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag bara älskar sån här natur. Har börjat fundera på om det kan ha med tidigare nämnda ställe (min mammas barndomshem) för det påminner mycket. Har många minnen från att springa i liknande natur när jag var liten.



Sv: Egoina har väldigt inställningen att min blogg är min blogg och när det gäller om jag bloggar om sex så säger hon "blogga om vad du vill, alla har väl såna känslor, jag låter bara bli att läsa om jag inte gillar det". Sen när det är inlägg som handlar om henne, så brukar jag faktisk visa de till henne innan publicering för säkerhets skull, men än så länge har hon aldrig "cencurerat" mig. Hon vet också att om det är något inlägg hon inte skulle gilla skulle jag ta bort det på en gång. I blogg-världen bestämmer hon, men faktum är att hon aldrig har lagt sig i. Jag tror att jag skulle haft lite mer problem med det om det var min mamma, men Egoina påstår att det är okej och då kör jag mitt eget lopp. Roligt att du frågar för jag tänker ofta på det själv och försöker vara medveten om Egoinas roll i blogg-världen även när jag skriver kommentarer.



Ha en underbar dag! :D

2009-10-23 @ 06:37:59
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0