Helt slut

Efter att ha klippt håret på båda mina småkillar är jag helt slut. Det ska viftas med händerna hela tiden, så man få passa så man inte klipper ett finger eller nåt..
Mutar alltid med kex eller något, men det funkar en halv minut. Och jag tar lite längre tid på mig att klippa. Klippte faktiskt Olíver med maskinen. Elías har dock så fina hårstån att det inte går. De glider bar igenom maskinen.
Så det blir att klippa med saxen. Runt öronen är värst på båda.
Glömde helt bort att ta före o efter bilder, men jag kan ta "efter" bilder imorrn.

Imorse när vi vaknade så hade några hästar rymt över ån till grannarna. Ingen höjdare direkt då det inte är först gången de gör detta. Grannarna har en åker med kål till sina lamm som hästarna går o trampa ner, riktiga busar.
Kattungen vi fick hem igår satt ute på terassen när jag vaknade. Jag gick in i köket för att hämta mat. Men hon var försvunnen när jag kom ut igen. Och vi har inte sett henne mer idag :(
Att blogga utan bilder är inte likt mig, men jag har inga bilder idag.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hoppas kattungen kommer tillbaks, men det borde den väl göra? Skall bli roligt att se efter-bilderna! :D

God morgon!

2009-09-10 @ 06:37:55
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Lena

Det viktigaste är att hönshuset är dragfritt.

Hur kallt har ni på vintern?



Hoppas kattungen kommer tillbaka = )



/ Lena

2009-09-10 @ 17:06:33
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: Gun

Jag väntar på efterbider:D

Hoppas katten kommer tillbaka.

2009-09-10 @ 17:23:39
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0