Oj då...

Oj då, jag glömde visst att blogga.
Vi höll på med så typiska vardagssysslor igår, som att städa.
Barnen var riktigt duktiga och hjälpte till.
Så här fint blev lekrummet de har här nere.


De kan om de bara vill!
Efter att barnen lagt sig så degade vi i soffan o kollade på film.
How to lose a guy in 10 days.

Bild:
Imdb.com
Eftersom man har sett filmen förrut så slökollade man bara.
Så det to inte lång tid innan jag slocknade.
Sov väldigt gott genom halva filmen :)
Kanske lika gott som denna grävling...


Kommentarer
Postat av: Gun

Vad duktigt att städa så fint!



Jag har en utmaning till dig i min blogg, om du vill!:)

2009-09-06 @ 10:53:41
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0