Mun mot mun

Jag gjorde precis mun mot mun pa en liten lammunge. Han kom livlös ur sin mamma sa jag började massera för att fa igang honom. Men inte förran jag började blasa luft i honom, sa gick hjartat igang. Men det tog sakert en kvart innan han var stabil nog att klara sig sjalv. Masserade o blaste som en galning.
Tycker det ar sa hemskt nar de dör.
Nu ligger den lille stackarn pa varmedynan har brevid mig, han ska snart ut till sin mamma o syster igen :)

Elías lilla lammunge som var med pa bilder i tidigare inlagg dog för 2dagar sedan :(
Men det fanns en syster ocksa, sa han har en kvar..

Kommentarer
Postat av: Em

Vad synd att Elias lammunge dog, men samtidigt fick du igång ett annat liv. Vilken känsla det måste vara, ditt liv är det ju verkligen mening med. Många har jobb där de inte känner någon poäng i vad de gör, det är verkligen en poäng i vad DU gör. Underbart!! God morgon, Island! :D

2010-05-16 @ 07:44:15
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Först en sak, när jag nu kommenterar i din blogg så ser det konstigt ut. Kommentarsfältet ligger liksom inte där det skall i designen. Så du vet, menar jag.



Sv: Åh! Jag kan förstå dig, jag tror inte jag heller hade brytt mig om slem och blod och jag verkligen avundas dig detta verklighetsnära. Hoppas det går bra med den lille!! Är det en flicka eller kille? Hahaha, man säger kanske inte riktigt så.., en tacka eller.. :D Den borde ju få ett namn efter dig? Linda eller Linus eller nåt? ;)

2010-05-16 @ 12:39:17
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Bra gjort!

2010-05-19 @ 14:08:18
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0